Portal Rasmi
JABATAN PERUMAHAN NEGARA
Kementerian Perumahan Dan Kerajaan Tempatan

Soalan Lazim
 
Hubungi Kami
 
Aduan &
Maklum Balas
Peta Laman
 

Reset Setting Change contrast to brightChange contrast to originalChange contrast to darkChange to thin layoutChange to default layoutChange to wide layoutChange font size to lower sizeChange font size to original sizeChange font size to large size
T
T
T
T
T
T

Bhg > Bahagian Khidmat Pengurusan

Latar Belakang

Testing

Fungsi/Peranan

  1. Mengurus dan menyelaras urusan pentadbiran am
  2. Menyelaras dan mengurus perkhidmatan kakitangan
    • Merancang dan menetapkan halatuju sektor perumahan di Malaysia berdasarkan maklumat yang tepat;
    • Membantu rakyat untuk memiliki rumah melalui skim-skim bantuan perumahan;
    • Memantau secara efektif dan efisyen terhadap projek pembangunan pemajuan berlesen; dan
  3. Menggubal strategi, merancang, memantau dan menilai semula kajian organisasi, keperluan sumber manusia dan skim perkhidmatan di JPN selaras dengan perkembangan semasa
  4. Mengurus dan menyelaras program latihan bagi kakitangan
  5. Menyelaras urusan kenaikan pangkat dan penganugerahan darjah kebesaran
  6. Bertanggungjawab mengawalselia kontrak/ bekalan/ pembelian/ perolehan/ perjanjian berkaitan sewa/ perkhidmatan dan penyelenggaraan pejabat.
  7. Menyelaras urusan berkaitan Sistem HRMIS
  8. Menyelaras dan memantau urusan berkaitan SKT dan LNPT
  9. Menyelaras urusan personel seperti tanggung kerja, cuti, kenaikan pangkat dan sebagainya.
  10. Pengurusan aset alih dan stor jabatan

Hubungi Kami

Pengarah
Bahagian Khidmat Pengurusan
Jabatan Perumahan Negara
Kementerian Perumahan dan Kerajaan Tempatan
Aras 37, No.51, Persiaran Perdana
Presint 4, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan
62100 Putrajaya, MALAYSIA
Tel     : 603 - 8891 4440
Fax   : 603 - 8891 4483
E-mel: farahsasha[at]kpkt[dot]gov[dot]my

 


Kemaskini pada 2020-10-30 18:55:52 daripada Vox Administrator

  •  
  • Email this page
  • 62