TERKINI
WARGA
Webmail      INTEGRITI     
       
Tempahan Kenderaan   HRMIS  
       
Tempahan Bilik Mesyuarat   Kemudahan
Cuti
Gantian
 
PEMAJU
Lesen & Permit   PPT  
       
Garis Panduan   e-Pemaju  
       
Penguatkuasan   BLESS  
AWAM
DRN   SPP   PPR
         
PPT   Aduan   Muat Turun
         
UNDI   Maklumat Pemaju   Garis Panduan
         
image
F.A.Q
image
Contact
Us
image
Complaints and
Feedback
image
Sitemap

MAKLUMAT KORPORAT > PROFIL JABATAN > Piagam Pelanggan & Pencapaian

MAKLUMAT KORPORAT > PROFIL JABATAN > Piagam Pelanggan & Pencapaian

PIAGAM PELANGGAN & PENCAPAIAN
 
 
Kami berjanji :
Memproses permohonan baru/pembaharuan Lesen Pemaju Perumahan dan Permit Iklan & Jualan yang lengkap dalam tempoh lima (5) hari bekerja.
 
Memproses permohonan Skim Pinjaman Perumahan dalam tempoh 14 hari bekerja.
 
Menyelesaikan aduan awam (aduan teknikal dan bukan teknikal) berkaitan Akta Pemajuan Perumahan (Kawalan dan Pelesenan) 1966 [Akta 118] dan Peraturan-Peraturan dalam tempoh 30 hari bekerja.
Memproses semua bayaran tuntutan yang lengkap dalam tempoh 14 hari.  
 
 
PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN  | ARKIB   
 
Dikemaskini pada 13 Mar 2015
 
Jumlah Capaian : 1010240
 

Kemaskini pada 2015-04-04 15:57:12 daripada Administrator

  •  
  • Email this page
  • 534
       

Jumlah Pengunjung:
Hari IniHari Ini3178
Jumlah PelawatJumlah Pelawat11541533
                      
 
MSC     mygov      QR
 
Hakcipta Terpelihara 2012 © Jabatan Perumahan Negara
Jabatan Perumahan Negara, Aras 30-38, No 51, Persiaran Perdana, Presint 4, Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, 62100 Putrajaya. Tel : 03-8000 8000 
Paparan terbaik Microsoft Internet Explorer Ver. 8.0, Mozilla Firefox Ver. 14.0 ke atas, Google Chrome Ver. 20.0 ke atas dan resolusi 1024 x 768 ke atas
 
Dasar Privasi | Dasar Keselamatan |Bantuan |
Soalan Lazim |   Penafian Peta Laman
 
     
Tarikh Kemaskini : 01-06-2020 Total count : 11541533